✅ Тапсырыс қабылданды (НЕГІЗГІ КЕЗЕҢ)
Бұл —
ең маңызды хабарлама.Бұл хабарлама клиентке
тапсырысты алғаннан кейін 2–3 күннен соң жіберіледі (уақытты өзіңіз таңдайсыз).
Неліктен асықпау керек:Егер хабарламаны тапсырысты алған сәтте бірден жіберсеңіз — клиент әлі тауарды пайдаланып үлгермеген болуы мүмкін.
Ал 2–3 күннен кейін ол тауарды қолданып, шынайы және пайдалы пікір бере алады:
бәрі ұнады ма, сатып алуға риза ма, сұрақтары бар ма — соны айта алады.
Жасанды интеллект қалай жұмыс істейді:хабарлама жіберілген соң,
клиент қарапайым мәтінмен жауап береді.
Осыдан кейін іске
біздің жасанды интеллект (ЖИ) қосылады.
Ол клиенттің жауабының мағынасын
автоматты түрде түсініп, қажетті әрекетті өзі бастайды:
✅
Клиент ризаЖүйе автоматты түрде
«😊 Клиент риза» шаблонын жібереді —
онда
алғыс, сыпайы мәтін және пікір қалдыруға арналған сілтеме болады.
😡
Клиент риза емесЖасанды интеллект
наразылықты автоматты түрде анықтайды,
«😡 Клиент ашулы» шаблонын қосады
және
сізге дереу хабарлама жібереді —
сіз клиент теріс пікір қалдырмай тұрып, тез арада байланысып, мәселені шешіп үлгеруіңіз үшін.
Бұл жүйе
қызмет сапасын жақсартуға, клиенттердің пікірін алуға және беделіңізді сақтауға көмектеседі.